x
Door verder te browsen op onze website, accepteert u het gebruik van cookies. We gebruiken cookies om onze website te verbeteren en u relevante advertenties te kunnen tonen. Lees voor meer informatie onze cookieverklaring en privacyverklaring.

Waar wilt u naartoe?

Veel gestelde vragen

  • Neem gerust contact met ons op als u na het lezen van onderstaande vragen en antwoorden nog vragen heeft.

Hoe werkt het kopen van tickets?
Tickets worden aangemaakt door een organisatie (van een evenement) en de verkoop daarvan verloopt via de beveiligde website van Tix4all. Afhankelijk van het aanbod kiest u een ticket soort en het aantal gewenste tickets. U ziet de prijs exclusief transactiekosten en vult daarna uw gegevens in. Na het invullen word u doorverwezen naar de kassa waar u kunt kiezen uit diverse betaalmogelijkheden zoals Ideal, creditcard etc. Na betaling ontvangt u een email met in de bijlage een PDF bestand. Dit zijn
uw tickets. Deze kunt u uitprinten of op uw mobiel aan de kassa van het evenement tonen.
Ik heb een verkeerd email adres gebruikt, kan ik mijn ticket(s) opnieuw krijgen?
Op uw bankafschrift staat een ordernummer. Mail een screenshot van uw bankafschrift naar de organisator van het evenement met de correcte mailadres waar de tickets naartoe moeten. De organisator kan uw emailadres aanpassen en u nieuwe tickets toesturen.

LET OP! Als uw tickets naar een verkeerd email adres zijn verstuurd en iemand anders daar gebruik van maakt dan is dat uw eigen verantwoordelijkheid.
Tickets kunnen maar 1 keer gescand worden.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn tickets binnen heb?
Na betaling ontvangt u vrijwel direct uw tickets op het opgegeven e-mailadres.
 
Handelen jullie in tickets?
Nee! Wij zijn een primaire ticketverkoper. Tix4all verkoopt uitsluitend tickets die zijn aangemaakt door een organisator.
Kan ik tickets kopiëren?
Tickets hebben allen een uniek code. Als de code is gescand komt de ticket te vervallen.
Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn tickets.

Heel vervelend wanneer u uw tickets niet heeft ontvangen natuurlijk. Het kan zeer sporadisch een keer gebeuren dat het systeem geen tickets heeft verstuurd, ondanks dat het systeem anders aangeeft. Dit is een kleine storing dat bij bijna alle webwinkels kan voorkomen. Als u na bestelling niks heeft ontvangen controleer dan eerst uw spambox/ongewenste mail. Mocht u daar niks vinden klik dan hier om uw tickets alsnog te versturen.

Mocht dit vervolgens ook niet lukken neem dan contact op met Tix4all.